Biuro Rektora
Zakres zadań i kompetencje
Biuro Rektora (BR) jest jednostką organizacyjną właściwą do obsługi administracyjnej i organizacyjnej Rektora, Senatu, prorektorów, pełnomocników Rektora, komisji rektorskich i komisji senackich.
Komórkami organizacyjnymi Biura Rektora są:
- Sekcja Sekretariatu Rektora i Prorektorów, wykonująca zadania określone w § 7, ustępie 2, punkcie 2 załącznika nr 2 do Zarządzenia Rektora nr 12/2014 z dnia 10/03/2014;
- Sekcja Kancelaryjno-Administracyjna, wykonująca zadania określone w § 7 ustępie 2, punkcie 1 załącznika nr 2 do Zarządzenia Rektora nr 12/2014 z dnia 10/03/2014;
- Sekcja Komunikacji Społecznej, wykonująca zadania określone w § 7 ustępie 2, punkcie 3 załącznika nr 2 do Zarządzenia Rektora nr 12/2014 z dnia 10/03/2014;
- Sekcja ds. Obsługi e-PUAP, wykonująca zadania określone w § 7 ustępie 2, punkcie 4 Zarządzenia Rektora nr 12/2014 z dnia 10/03/2014.
Biuro Rektora podlega Kanclerzowi, nadzór merytoryczny sprawuje Rektor.
Kontakt:
dr Agnieszka Kamińska
Kierownik Biura Rektora PW
Gmach Główny, pok. 106
tel. wew.: (22) 234 + wew: 7419
tel. miejski: 22 629 74 84
fax: 22 621 68 92
e-mail: agnieszka.kaminska@pw.edu.pl